Tengerre! Szerezd meg te a legtöbb aranyat érő kereskedelmi hajókat, és védd meg sajátjaid az ellenséges kalózoktól! Küldj csatába egy kalózkapitányt, hogy biztosan tiéd legyen a győzelem! Már sokadik napja tengődünk a vízen, de mindhiába - a beígért fenséges zsákmánynak se híre, se hamva. Ideje lesz visszafordulnunk... De várjunk csak! Mi az ott a távolban? Csak nem a királyság egyik kereskedelmi hajója? Arrrr, ez már valami, vitorlákat felhúzni! Csak nehogy egy másik csapat kalóz hamarabb lecsapjon ezekre a fenséges kincsekre! Vitorlázz el a kalandok tengerére, ahol minden hullám mögött ármány leselkedik hajódra! A Zsákmány egy díjnyertes kártyajáték, ami már 1992 óta sok játékos kedvence - nem véletlen, hiszen a neves társasjáték tervező, Reiner Knizia munkája. 2005-ben még a híres Mensa Select díjat is elnyerte. Hiába, a jó játékélmény időtálló! :) A játékosok a körükben több akció közül választhatnak, amikor végrehajtották akciójukat, a következő játékoson a sor. Kijátszhatnak maguk elé egy kereskedelmi hajót, kalózhajót játszhatnak ki valamelyik kereskedelmi hajóhoz, esetleg kalózkapitányokat játszhatnak ki. A játékosok a körül elején tudnak kereskedelmi hajót szerezni, ha a maguk elé lerakott hajót senki nem támadta meg, vagy ha valamelyik kereskedelmi hajónál nekik van a legnagyobb erejük (a kalózhajók különböző értékűek). Amikor a pakli elfogy, és valamelyik játékosnak már egy lap sem maradt a kezében, a játék véget ér. A játékosok összeadják az elnyert kereskedelmi hajókon lévő aranyérmék számát, és kivonják belőle a kezükben maradt kereskedelmi hajókon lévő aranyérmék számát. A legtöbb aranyérmével rendelkező játékos a nyertes.